Stillingen:

Service Desk & Customer Experience Manager (Lyngby)

Twins Consulting søger til markedsledende nordisk Workforce Management-virksomhed

Mark Information vokser

Mark Information søger en erfaren Service Desk & Customer Experience Manager. En engageret teamleder med erfaring inden for support. Afdelingen arbejder på tværs af kunder og de lande, der supporteres. Supporterne er samlet i én Service Desk & Customer Experience afdeling under din ledelse med brug af fælles processer og værktøjer. Du har derfor en enestående mulighed for at være med til at forme vores fremtidige afdeling.

Afdelingen har ansvar for at visitere og behandle incidents og requests samt at yde 1st level support til vores kunder. Løsningerne kører i kundens IT-miljø eller i Mark Informations cloud setup. Løsningerne leveres på en Microsoft platform med en underleverandør som cloud driftspartner.


Dine arbejdsopgaver bliver at:

  • Lede og udvikle teamet bestående af 3-5 supportere
  • Sikre fremdrift og målopfyldelse, herunder kontraktopfyldelse vedrørende 1st line support i samarbejde med din leder og teamet
  • Sikre balancen mellem opgaver og Service Desk-kapacitet, herunder også lave vagtplaner for medarbejderne i teamet
  • Være omdrejningspunkt for samarbejdet om projekterne, herunder at sikre den rette information til de rette parter samt foretage nødvendige brugertests og eskalering
  • Foretage løbende opfølgning på SLA samt rapportering rettet mod vores kunder og intern rapportering
  • Facilitere den rette kundeservice oplevelse på tværs af virksomheden for at sikre, at kundetilfredsheden er høj
  • Drive løbende udvikling af processer og værktøjsunderstøttelse på tværs af løsninger
  • Samarbejde bredt i organisationen med ledelsen, projektdeltagere samt drifts- og udviklingsafdelingen

Det er vigtigt, at du har:

  • Stor indsigt i supportprocessen
  • Forståelse for kundens og projekternes behov
  • Evnen til at holde hovedet koldt, når der opstår kritiske fejl eller driftsforstyrrelser og foretage den nødvendige kommunikation og eskalering
  • Er i stand til at gå forrest i teamet og involvere dig hands-on i de daglige opgaver

Dine kompetencer og din personlighed

Service Desk & Customer Experience støtter kunderne på deres digitaliseringsrejse og drifter vores markedsledende workforce management-løsning ProMark. Du driver dermed den nye teamidentitet, hvor Customer Centric og SaaS med udvidede services står højt på vores strategiske agenda.

Vi forventer derfor at du:

  • Har erfaring med ledelse af teams eller anden relevant ledelseserfaring
  • Er i stand til at gå forrest, kan motivere og skabe den rette teamånd
  • Har erfaring med support og Service Des-kydelser, herunder også fokus på Customer Experience
  • Har erfaring med ProMark eller lignende forretningssystemer
  • Har erfaring med Case management-værktøjer
  • Har forståelse for processer, herunder evt. erfaring med ITIL-processer
  • Er struktureret, målorienteret og holder fokus på kvalitet
  • Har forretningsmæssig og teknisk indsigt og evner at sætte dig ind i kundens forretning og domæne
  • Er dygtig til at kommunikere, er vedholdende og kan samarbejde med kunderne og hele organisationen
  • Taler og skriver du flydende dansk og mestrer engelsk på højt niveau.

Vi prioriterer en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, og vores agile tilgang giver dig god mulighed for langt hen ad vejen selv at planlægge dine arbejdsopgaver og arbejdstid. Vi vægter desuden det sociale sammenhold på arbejdspladsen og har en aktiv personaleforening.

Vil du med ombord på rejsen?

Twins Consulting varetager rekrutteringsprocessen, så send din ansøgning til Andreas Theis via mail: ath@twinsconsulting.dk  

Om Mark Information

Mark Information er en markedsledende leverandør inden for Workforce Management i Norden med mere end 400 kunder inden for de fleste brancher. Vores ProMark-løsning hjælper virksomheder med at øge produktiviteten og opnå besparelser gennem planlægning af de rette ressourcer til rette tid og rette opgave og sikrer korrekt aflønning på den mest effektive måde. Mark Information er grundlagt i 1981 og har godt 50 ansatte. Vi har hovedkontor i Lyngby og er også repræsenteret i Sverige, Norge, Storbritannien og Rumænien.

Print
  • Andreas Theis, Twins

    Kontakt:

    Andreas Theis

    Rekrutteringsspecialist, Recruitment

    Mail: ath@twinsconsulting.dk
    Mobil: 30 17 99 93

  • Menu