Stillingen:

Senior DBA søges til SOS International (Frederiksberg)

Twins Recruitment søger for SOS International en fagligt stærk DBA.

SOS International assisterer skandinaviske rejsende overalt i verden på vegne af en række nordiske forsikringsselskaber – 24 timer i døgnet – 365 dage om året. SOS International ’s IT-Operation afdeling drifter virksomhedens tele- og IT-systemer samt sikrer uovertruffen 24/7 drift. IT-Operation understøtter hele den nordiske koncern.

Din dagligdag som database administrator i IT-Operation vil variere og bestå af alt fra driftsopgaver, projekter, overvågning og analyse, til håndtering af services og processer.

Dine primære opgaver:

  • Klassiske DBA-opgaver på DB-cluster samt stand-alone DB servere
  • Bistå udviklingsteams i norden med database optimering
  • Deltage i alle faserne af løsningernes livscyklus: fra arkitektur og design til implementering og drift
  • Drift af forretningskritiske løsninger, herunder sikring af kontinuerlig og korrekt overvågning og backup.
  • Samarbejde med resten af teamet ift. sikkerhed, fejlfinding og optimering, herunder deltagelse i sikkerhedstests samt incident, problem & change håndtering
  • Deltagelse i etablerings- og transitionsprojekter, herunder planlægning og gennemførsel af konkrete driftsopgaver
  • Migrerer databaser til at køre på et database-cluster
  • Overvågning og analyse
  • Daglig drift og vedligehold i IT-Operation sammen med højt kvalificerede kollegaer
  • 3. level support til slutbrugere.

Kvalifikationer:

For at lykkes i rollen forestiller vi os, at du har 5-7 års erfaring med komplekse løsninger. Du er tæt på at være ekspert i at designe, implementere og drifte redundante enterprise datacenter løsninger.

Du er altid på udkig efter nye, mere effektive værktøjer og metoder og sætter en ære i at være fagligt opdateret indenfor dit område.

Du har erfaring med:

  • SQL Server Engine og Internals
  • PowerShell
  • Performance tuning
  • IT Infrastructure og operations
  • Availability Groups og clustering

Som person trives du med en uforudsigelig hverdag. Du er garant for at levere professionel service og kan selv prioritere dine kræfter samt fastholde overblik og fokus på slutmålet. 

Du er flydende i et af de nordiske sprog både i skrift og tale og behersker engelsk på højt niveau, da koncernsproget er engelsk.

SOS International tilbyder:

  • En selvstændig arbejdsdag med varierende opgaver og faglige udfordringer
  • En teamorienteret kultur der sætter samarbejde og fleksibilitet i højsædet
  • Et alsidigt internationalt arbejdsmiljø, hvor du får kontakt med mange forskellige kunder og kollegaer
  • En attraktiv lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer, inklusiv finanssektorens personalegoder

Dit arbejdssted bliver SOS International’s domicil på Frederiksberg.

SOS har kontorer i hele Norden, hvorfor der forventes ca. 7-10 rejsedage årligt.

Ansøg

Kan du se dig selv i den spændende stilling, så kontakt Andreas Theis på tlf. 30 17 99 93 eller ath@twinsconsulting.dk hurtigst muligt.

Print
  • Andreas Theis, Twins

    Kontakt:

    Andreas Theis

    Rekrutteringsspecialist, Recruitment

    Mail: ath@twinsconsulting.dk
    Mobil: 30 17 99 93

  • Menu