Stillingen:

Red Hat systemadministrator søges til SOS International (Frederiksberg)

Twins Search & Recruitment søger for SOS International en faglig stærk Linux systemadministrator.

SOS International assisterer skandinaviske rejsende overalt i verden på vegne af en række nordiske forsikringsselskaber – 24 timer i døgnet – 365 dage om året. SOS International’s IT-Operation afdeling drifter virksomhedens tele- og IT-systemer samt sikrer uovertruffen 24/7 drift. IT-Operation understøtter hele den nordiske koncern.

Som Red Hat systemadministrator arbejder du med vores Red Hat OpenShift Container Platform, inden for infrastruktur dvs. servere, virtualisering, Citrix og i et vist omfang applikationer. Dine opgaver vil variere og bestå af alt fra driftsopgaver, projekter, installationer, dokumentation samt håndtering af services og processer og du vil blive en del af vores DEV-OPS kultur.

Dine primære opgaver:

  • Supportere Linux farm som hovedsageligt er på Red Hat
  • Hjælpe til at drifte Openshift platform (OCP)
  • Migrere Linux platforme til Red Hat
  • Red Hat, Ubuntu, Debian, CenOS m.m. vil du møde i serverparken
  • Overtage driften på Linux servere fra udviklingsteams
  • Sikre og optimere overvågningen

Kvalifikationer

For at lykkes i rollen forestiller vi os, at du har 5-7 års erfaring med komplekse løsninger. Du er altid på udkig efter nye mere effektive værktøjer og metoder og sætter en ære i at være fagligt opdateret indenfor dit område.

Du har solidt kendskab til følgende:

  • Drift af Linux servere
  • Red Hat, Ubuntu, Debian, CenOS
  • Ansible, Git, Docker, Prometheus, Kubernetes

Derudover vil det være en fordel, hvis du har erfaring med:

  • Red Hat Satellite
  • Red Hat virtualiserings platform
  • Drift af applikationer

Som person trives du med en uforudsigelig hverdag. Du er garant for at levere professionel service og kan selv prioritere dine kræfter samt fastholde overblik og fokus på slutmålet. 

Du er flydende i et af de nordiske sprog både i skrift og tale og behersker engelsk på højt niveau, da koncernsproget er engelsk.

SOS International tilbyder:

  • En selvstændig arbejdsdag med varierende opgaver og faglige udfordringer
  • En teamorienteret kultur der sætter samarbejde og fleksibilitet i højsædet
  • Et alsidigt internationalt arbejdsmiljø, hvor du får kontakt med mange forskellige kunder og kollegaer
  • En attraktiv lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer, inklusiv finanssektorens personalegoder

Dit arbejdssted bliver SOS International’s domicil på Frederiksberg. SOS har kontorer i hele Norden, hvorfor der forventes ca. 10-20 rejsedage årligt.

Ansøg

Kan du se dig selv i den spændende stilling, så kontakt Andreas Theis på tlf. 30 17 99 93 eller ath@twinsconsulting.dk hurtigst muligt.

Print
  • Andreas Theis, Twins

    Kontakt:

    Andreas Theis

    Rekrutteringsspecialist, Recruitment

    Mail: ath@twinsconsulting.dk
    Mobil: 30 17 99 93

  • Menu