Rekrutteringsprocessen

Processen

1: Første kontakt. Du indsender dit CV til os på rekruttering@twins.net. – eller måske finder vi dig selv i vores netværk og beder om dit CV.

2: Samtalen. Når vi har en stilling, der matcher dig, kontakter vi dig for en nærmere snak om dine ønsker og kompetencer mv., så vi kan vurdere, om du og stillingen passer sammen. Samtidig fortæller vi dig om stillingen og firmaet, så du kan tage stilling til, om du har interesse i jobbet.

3: Udvælgelse. Hvis der er et match, sender vi dine oplysninger til firmaet – evt. i anonymiseret form.

4: Jobsamtale. Firmaet udvælger et lille antal kandidater, som kommer til samtale. Vi deltager oftest i samtalen.

5: Referencer. Hvis firmaet er interesseret i at gå videre med dig, indhenter vi dine referencer.

6: Kontrakt. Når alle detaljer er på plads og alle er enige, underskrives kontrakten.

7: Opfølgning. Et stykke inde i ansættelsen følger vi op med både virksomhed og kandidat for at sikre, at alle parter er tilfredse.

Skal vi også hjælpe dig med at finde dit næste job?

Kontakt os i dag og lad os tage en snak om dine kompetencer og ønsker.

Tlf. 70 20 69 30 eller rekruttering@twins.net.

Lad os finde dit næste job!

Send dit CV til os på rekruttering@twins.net eller ring til os på tlf. 70 20 69 30 for en uforpligtende dialog om din karriere.

Hold dig opdateret:


Nyeste stillinger

Twins Consulting logo

CVR: 26 90 36 88
Nymøllevej 50
DK-2800 Lyngby
Tlf. 70 20 69 30
info@twins.net

Dansk
English